Blog hibernation – eller att låta bloggen gå i ide

Första inlägget på över ett halvår – jag undrar om det är någon som fortfarande kollar förbi här och ser om det har hänt något? Vi får väl se hur det går.

Jag har dock inte haft någon direkt tid att varken sätta mig ner och skriva blogginlägg eller göra något som jag kan skriva om i blogginlägg. Jag tog med mig kameran till en utflykt till Stenshuvud i somras under en ledig dag, så det var tänkt att ett veckans-promenad-inlägg skulle komma upp igen – men jag har fortfarande inte laddat över bilderna till datorn. Som sagt, det har varit sjukt mycket under en tid, men nu ska vi (=jag och denna blogg) bli up and running igen!

Jag har ju inte varit särskilt aktiv i HSF heller, men jag försöker att ta itu med att få in så många challenges som möjligt i de projekt jag faktiskt har jobbat på (inte så aktivt) under dessa månader av bloggtorka. Det går ganska bra. Och om ni kollar förbi här någon gång i nästa vecka så kanske ni till och med får se något av det…

1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Blog hibernation – eller att låta bloggen gå i ide

  1. Jag tittar förbi med jämna mellanrum så trogen som jag är *flin*

Kommentera

