Förra årets promenad

Hej, jag vet, återigen är det bloggtorka, men jag är tillbaka en sväng nu!

This will be a post in Swedish, just for the record though, I am working on the Half-Marathon of the HSF ´14 and I have some days left to deadline of my first project of the year (= challenge #2).

Det känns lite sent att göra en nyårskrönika när större delen av januari redan gått, så jag gör istället ett promenadinlägg – med bilder från förra året. Det var nämligen en ganska lång och bergig promenad sist jag hade kameran med mig ut…

Utsikt från nedvägen

Utsikt från nedvägen

Och eftersom jag är hantverksnörd blev jag också överdrivet förtjust i de importerade kaktusarna för koschenillöss (med välutvecklat självförsvar hos kaktusen…).

Här bor lössen

Här bor lössen

Så här har ni ett väldigt försenat vykort från någon som försökte fly undan julen…

En något modernare vandringsstav på rast.

En något modernare vandringsstav på rast.

Ett inlägg med lite nyare händelser kommer förhoppningsvis i en inte alltför avlägsen framtid. Kanske t.o.m. imorgon….

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

