Utflykter

Igår var jag på en väldigt blåsig vikingamarknad, hittade tyg och gjorde något så icke-vikingatida som att lära mig lite grunder i tvåhandssvärdshantering. Jag är dock sämst på att ta med mig kameran på alla tillställningar där jag misstänker att jag kommer att träffa folk jag känner, eftersom jag vet att om jag har kameran med mig då så kommer jag ändå att glömma bort att jag har den…
Så detta inlägg pryds istället av de där kullarna jag hittade på väg till Sweden Rock, och som jag utforskade lite mer en ledig dag för någon vecka sen.

Är det Irland? Nej, det är Skåne!

Är det Irland? Nej, det är Skåne!

Jag med mina fördomar om hur platt Skåne är blev ganska positivt överraskad…

Övriga nyheter: Snart kommer jag att ha möbler! Helt galet vad jag ser fram emot det!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

