Nostalgi

Hemkommen från Sweden Rock Festival för några timmar sedan och har hunnit sova lite också. Var bara där en dag, men såg jättemånga bra band, fick några nya att kolla upp, har en konstig solbränna (ordet som ska fokuseras på här är ”bränd”) med underliga mönster eftersom jag uppenbarligen var lite dålig med solskyddet, hade en nostalgitripp med ett band jag aldrig sett eller hört förut och en nostalgitripp med ett band jag inte sett men hört mycket, har åtminstone ett halvt fält med damm i håret, och hade i sedvanlig ordning inte med mig nån kamera. Så även detta inlägg blir utan bilder. Helt bra dag, och väldigt skönt att vara ledig idag eftersom jag inte var hemma förrän efter kl 4 i morse.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

