Tadaaa!

Tröjan är färdig. Jag har gått och blivit sjuk och kommer därför att fortsätta ha lite stillsam, det-är-så-oerhört-tråkigt-att-vara-sjuuuuk-baserad hantverkstid. Så snart kommer en till post om HSF-projektet också….

Tröjan sitter och relaxar i fotöljen.

Tröjan sitter och kopplar av i fotöljen

Jag har inte tvättat upp den ännu. Det gör jag nog när jag är frisk och har lite mer energi. Och jag har fortfarande helt sjuka mängder garn kvar (eller, det är kanske inte så sjuka mängder för någon som också har en garnsamling…) så fler stashbustingprojekt lär komma!

Och för den som tänkte att ”det där oket var fint, jag vill också ha mönstret” så finns det här. Det är bara att klicka på stickbeskrivningslänken när du kommer till sidan, så har du mönstret på PDF.

2 kommentarer

Filed under UFOs & stash-busting

2 responses to “Tadaaa!

  1. Åh den blev ju hur snygg som helst. Blir bara ännu mer sugen på att sticka och se om jag skulle få till en sådan där tröja vi pratade om sist. Samlar på mig självförtroende .. Jag kan jag kan jag kan… Din tröja blev jättesnygg!

Kommentera

