Från UFO till FO

Tvåändsstickade vantar på tork

Tvåändsstickade vantar på tork

Nu, eftersom jag varit så duktig och slutfört detta, kan jag börja på min stickade tröja! Har kommit in i ett hantverksil, men imorgon, om vädret tillåter, tar jag med mig kameran ut igen. Och nu finns även De tre musketörerna upplagda på svtplay i 25 dagar till!

And the work on the first (or second, counting the bonus one) challenge of HSF continues while watching The Three Musketeers glamrock musical edition. Something that makes me think I should have chosen 1613 instead of 1313… Stay tuned for the posts in English!

Lämna en kommentar

Filed under Livets skola, UFOs & stash-busting

Kommentera

