Planering

Egentligen skulle det kanske ha kommit upp några till promenadbilder här, eller något liknande. Den här veckan har jag dock inte varit ute på särskilt mycket promenader. Istället ägnar jag tiden åt att försöka planera inför framtiden och resten av livet. Mest angående jobb. Vissa käppar i hjulet sätts av att jag idag känner mig lite smått krasslig, så jag får sikta in mig på mental planering istället för aktiv planering.

Den mentala planeringen skiftar just nu mellan olika best-case vs. worst-case scenarios. Den aktiva planeringen sysslade jag med under resten av veckan men har inte riktigt fått någon feedback på detta ännu. Så mellan hopp och förtvivlan finner ni mig just nu. Men mest med hopp. Det vore ju underligt i annat fall.

Lämna en kommentar

Filed under Livets skola

Kommentera

