Veckans promenad (igen)

Jag har inte gått på så mycket promenader på sistone, eftersom jag varit i Stockholm och jobbat med rep igen i en vecka, lite drygt. Men igår struntade jag i eftermiddagsrushen i tunnelbanan och tog en promenad tillbaka istället.

Just när det började skymma

Eftersom promenaden sedvanligt var vid vatten blev det mest bilder med reflektioner i vattnet. Prettobilder, med andra ord.

Turist på promenad

Idag var jag dessutom mycket mer av en turist på promenad då jag gick runt i museiparken i solen. Tyvärr får ni inga bilder av detta eftersom kameran inte var med… Så det blir en till bild från gårdagens promenad istället.

Det var en gång…

Idag har jag rapporterat in mina arbetade timmar, gått på solskenspromenaden och varit på Nordiska museets gratiskväll med vänner och vi hann med ett fika också. Mycket trevlig dag. Imorgon blir det nya äventyr.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

