Veckans promenad

En ny idé för att dels komma ihåg kameran, dels att ge den här bloggen lite bilder. Jag tar helt enkelt med mig kameran ut när jag går ut på mina promenader, och så kommer en del bilder upp till visning på bloggen. Dock inte behandlade på något sätt, utan direkt från kameran (en väldigt enkel sådan) till ditt öga. Nästan som att ni går med mig ut på promenaden.

Frostsäsong

Bilderna kommer från min promenad i tisdags omkring Orsasjön. Då passar det att visa sjön på en bild också.

Utsikt via linbana

Det är rätt kul, så det kanske blir en lång tradition av detta. Eller så är det här det enda inlägget med temat promenadbilder…

 

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

