Klart och färdigt

Känner mig lite som Frodo. I början på slutet av filmen Return of the King, när han och Sam springer från ett Mount Doom-utbrott och det finns lava överallt, så inser han: ”It’s done. It’s gone.” Så känns det nu. Jag hoppas verkligen att jag slipper möta ett vulkanutbrott bara…

Lord of the Ropes

Lord of the Ropes

Nu gäller det bara att fixa 3 utskrivna kopior att skicka till Danmark. Det kommer att innebära att jag måste skaffa ny bläckpatron och dyrt porto. Hursomhelst så blir det nog billigare än om jag skulle ha åkt ner till Danmark för inlämningen. It’s all good. Förutsatt att jag blir godkänd….

1 kommentar

Filed under Annan skola

One response to “Klart och färdigt

  1. Mamma

    GRATTIS queen of ropes!

Kommentera

