Påbörjad början mot slutet på slitet?

Har skickat in första utkastet till det första i princip färdigskrivna kapitlet på uppsatsen nu. Samma dag som jag fått klartecken att mitt uppsatsämne var godkänt och att jag nu har skaffat mig en officiell deadline på 18e oktober. Det känns bra. Kanske lite stressigt över att jag dessutom ska jobba och flytta (kanske flera gånger) under tiden innan deadline, men nog är det lika bra att få allt gjort på en gång? För jag tycker som att jag börjar bli färdig nu. Nya äventyr väntar runt kröken, så får jag se vart jag landar härnäst. Siktar in mig på fötterna.

Lämna en kommentar

Filed under Annan skola

Kommentera

