Dagens lista

  • Rita klart repen från 2010, vilket innebar en massa komplicerade konstruktioner – check!
  • Vika fyndkartonger åt min kontorskompis för att få avslappning i huvudet efter ovanstående prestation – check!
  • Komma på det bästa sättet att vika fyndkartonger när dessa är minismå och dåligt konstruerade – check!
  • Skaffa gymkort – check!
  • Bli glad över gymerbjudandet jag fick enbart för att de inte var paragrafryttare utan tyckte det var bättre med folk som tränade och var nöjda! – Goodwill-check!
  • Gå på ett pass bodybalance – check!
  • Träningsvärk – garanterat check imorgon!

Jag fick också ett mail från min ena supervisor under fältkursen förra terminen. Nu först fick jag tillbaka det med några ändringsförslag (det var inlämnat i oktober förra året…). Ändringsförslagen har jag ingenting emot, de är väldigt logiska och gör det hela bättre. De är inte heller särskilt många, så det kommer inte att ta lång tid att fixa till det, när jag väl kommer åt informationen som finns i Danmark igen.(Har även upplyst dem om att jag inte får tag i den informationen innan april ifall de inte skickar den till mig.) Det enda jag har att invända är: Kunde dessa förslag inte ha kommit för några månader sen? Typ i samband med att vi faktiskt hade fältskoleuppgifterna i huvudet förra terminen? Och inte när folk skriver uppsats?

Men man kan ju inte få allt här i världen. Jag har ju haft en väldigt trevlig dag i övrigt, och det var som sagt inte så de hade mycket att anmärka på. Men allvarligt talat:

  • Tidsuppfattning för universitetet – inte check.
1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Dagens lista

  1. mamma

    Synd att inte svenska regler gäller, 4 veckor på inlämningsuppgifter. Har suttit hela dagen och givit feedback på rapporter :-/

Kommentera

