På skrivbordet

Skalenligt värre

Första arbetsveckan har egentligen gått ganska bra. Det är nog en bra idé att se uppsatsskrivandet som ett arbete, som man sysslar med under kontorstid. Här ovanför kan ni se vad jag sysselsatt mig med under idag och de sista timmarna igår. Det börjar som ta sig redan, tycker jag. (Ja. Efter en knapp vecka så har jag kanske inte kommit sådär jättelångt, men jag är ju iallafall på väg.)

Under första arbetsveckan har jag också fått kolla på utgrävningarna i tälten utanför Grand, och skaffat två till bibliotekskort. Nån gång ska jag samla alla mina bibliotekskort och göra en utställning över dem. Det börjar ju bli en hel del nu…

Och det där med en bok i veckan…. Det har tagit uppehåll nu (redan!) eftersom jag varit helt död i huvudet på kvällarna. Men jag kommer igen när jag har vant mig vid att ha en arbetsvecka! 😀

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

