Än så länge

Under året hittills har jag hunnit med att vara i Sverige, Holland och Danmark. Sen har jag börjat läsa teori så huvudet är alldeles fullt på kvällarna och jag sover alldeles för länge om mornarna. Har ringt till rörmokarna så vi kan få tryck i våra vattenkranar igen (som det är nu går det inte att tvätta, och tvätta håret är också bara att glömma). Det mundana och det filosofiska i vardagen, kanske man kan uttrycka mina dagar som. Har lite smått börjat få fram en plan-of-action till uppsatsskrivandet i vår också. Så jag behöver egentligen bara bli klar med det jag har framför mig. Hur svårt kan det vara?

Två veckor kvar, ungefär. Det ger en vecka till tentaplugg och en vecka till by-projektet. Ska nog kunna gå att fixa.

He bli bra, som vi säg.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

