Ny månad, nya tag

Nu jäklar händer det grejer! Cykeln fixad (dock inte av mig, trots att jag bad en kompis om hjälp att visa samt ta med verktyg, eftersom jag faktiskt vill kunna fixa saker själv), resa till Stockholm bokad i slutet av november, möte för uppsats inbokat, iallafall en dag för det, själva tiden blir något att återkomma till, sko-analysen snart färdig, teorilektionerna snart färdiga, vikingaprojektet knallar och går och är intressant till tusen…. Allting är på väg att bli färdigt, men ingenting är faktiskt färdigt än. Men jag ser ljuset i tunneln. Dessutom har jag återupptagit vanan att sy framför filmer. Mycket bra när man är seg på att sy en regency outfit.

1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Ny månad, nya tag

  1. Mamma

    Ser fram emot att träffa dig i Sthlm snart/ Kram

Kommentera

