……

Helgen som gick innehöll en födelsedagsfest och en girls-night med krav på att se fin och civiliserad ut (iaf med våra mått mätt), samt en väldigt, väldigt lat söndag efter det med filmseende och pizza. Den gångna veckan har inte varit överdrivet produktiv, så nu får jag bita i mitt sura äpple och sätta igång med arbetsdagsrytm. Hittills har jag inte fått in den rytmen, så istället har jag att-göra-listor, som måste bli avprickade innan min arbetsdag är slut. Då kan man alltså vara ute lite på internet i privata ärenden, precis som vilken kontorist som helst!

2 kommentarer

Filed under Allmänna betraktelser

2 responses to “……

  1. Du jag saknar dig!

    Är det möjligt att jag har en ekorre-gen, som gör att jag får andningsbesvär… måste hålla mig själv upptagen, springer runt som om jag vore koffein påverkad och samlar, samlar, samlar?

    • Hmm, tror att det kan vara boende på landsbygden, att det känns som naturligt att samla på sig grejer under hösten… Annars kanske du är född i ekorrens tecken, enligt ett nyutvecklat (nyss påkommet) horoskop jag har hört talas om (kommit på själv). 😉

Kommentera

