Första mötet för ett nytt projekt

Nu har vi varit och träffat folket vi ska arbeta med den kommande terminen (november kommer att bli den ihärdigaste månaden) och jag är väldigt peppad! Det kommer att bli intervjuer och studier om huskonstruktioner – i princip kommer det här att betyda ännu en insikt i fornby-världen. Dessutom så får vi komma dit så mycket vi vill nu, för vi fick säsongskort, och deras säsong slutar i mitten av oktober. Det här kommer att bli så kul!

Jag har faktiskt mer energi än vad jag hade förra terminen nu. Kanske beror det på att jag vet att jag kommer ha en termin här och sen ta mig iväg mot Skåne för att skriva uppsats och förhoppningsvis hitta ett extrajobb? Eller kanske är det för att jag har börjat äta vitaminer för att väga upp kostvanorna jag har fått här? Eller en blandning av båda och fler faktorer? We’ll see. Energi har jag iallafall, ett tag till.

1 kommentar

Filed under Annan skola

One response to “Första mötet för ett nytt projekt

  1. Mamma

    Toppen! Det låter bra med mera energi och det spelar väl ingen roll vad det beror på. Vi får vitaminboosta dig ytterligare i Malmö om 2 veckor. Ska bli kul att ses – längtar, Kram mamma

Kommentera

