Mer än planerat…

Idag har jag även bokat biljetter för 0 kr till Stockholm från Malmö. Bra att ha resetidsgaranti. En kompis härifrån ska plugga i Stockholm nästa termin, så vi är två stycken som åker med och har lite semester i Stockholm, och givetvis hjälper till att flytta saker i våra väskor. Förhoppningsvis är en del av mina stockholmska vänner anträffbara under tiden jag är där (24e till 29e augusti) och jag kanske träffar min mor där också. Mest peppad är jag ändå på att vara i Sverige ett tag! Ska se till att köpa Grumme tvättsåpa, linsvätska, västerbottensost och andra saker som jag saknar.

Och jag köpte mer saker än bara mjölk, bl.a. extraprisad ekologisk äppelmos (10 kr, lätt värt!). Samt att jag varit ute på en promenad och blivit obehagligt överraskad av regnet. Och tvättat en maskin, och städat undan lite här hemma (tog kanske 5 minuter, men ändå). En produktiv slödag, helt enkelt.

2 kommentarer

Filed under Allmänna betraktelser

2 responses to “Mer än planerat…

  1. Mamma

    Verkar nog bli så att jag ska stanna i Falun nästa helg också, så då åker jag ner. Vi kan väl pratas vid mot slutet av veckan; Kram

  2. mamma

    Nya bud, får åka med Myrbergs till Umeå så jag åker upp och hälsar på,åker torsdag och till Falun på söndag, så vi får ses i Köpenhamn om några veckor i stället.

Kommentera

