Underhållning medan jag är borta…

Några ställen som kan underhålla när jag förmodligen inte kommer att uppdatera här:

Girl on the Contrary – en blogg på engelska, upptäckte den för några dagar sen, hur kul som helst och jag tror att vi är lite smått lika i vissa avseenden.

Em – serie på nätet, på engelska, gjord av en svensk tjej som bor i London. Sidan innehåller flera års seriestrippar väl värda att kolla igenom.

Och ifall någon känner för fantasy så tipsar jag om Game of Thrones, även känd som min nya drog, och avnjut avsnitt tillsammans med chokladglass, vilket är vad jag har gjort ikväll. Och jag blev mer peppad på fältkursen efter mötet idag. Vi kommer att bo i tält i tre veckor, men det är åtminstone betydligt närmare arbetsplatsen än förra årets! Men jag tror att jag ska trotsa mitt vanliga campingbeteende och ta med en kudde den här gången, och investera i en ny sådan när vi kommer tillbaka.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

