Björn-Rupert och internet

Igår hittade jag en annons på extraprisade dammsugare, på affären som är närmast vårt hus. Med tanke på att vi har heltäckningsmattor i hela huset, förutom kök och badrum, har avsaknaden av dammsugare (förutom en sån där lite handdammsugare…) känts lite smått jobbig, även för en ickepedant som jag. Så jag och Della gick helt sonika och införskaffade en ny liten dammsugare för 199 DKK. Förmodligen det värdaste köpet i Danmark på länge. Givetvis måste något så efterlängtat ha ett namn också. Björn-Rupert, fick det bli, för att fira det skandinaviska och irländska som bebor huset just nu.

Inatt drömde jag att vi hade fått tillbaka vårt internet. När jag vaknade vågade jag inte riktigt sätta igång datorn, iochmed att vi varit utan så länge, men nu är det alltså tillbaka. Bra grejer, bra grejer!

1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Björn-Rupert och internet

  1. Mamma

    Dags att skaffa dig Skype med andra ord! Puss, mamma

Kommentera

