Att skaffa sig en deadline

Med hjälp av utomstående har jag nu en deadline till att fixa allt jag kan till på fredag nästa vecka med skolarbete och sådant. Då har jag ändå tid till att bli friskare från den här icke-hungern jag har hamnat i (måste i princip tvinga i mig mat eftersom jag inte är hungrig, ett klart tecken på att jag är/håller på att bli sjuk) och ändå hinna med allt. Ah well. Det ska nog gå bra. På något sätt är det så mycket lättare att ha en deadline i samarbete med någon annan än att bara ha sig själv.

2 kommentarer

Filed under Annan skola

2 responses to “Att skaffa sig en deadline

  1. Mamma

    Kolla länken om the knitting reference library – bl.a. en massa gamla stickböcker som finns scannade på nätet

    http://www.soton.ac.uk/intheloop/knittingreferencelibrary.html

  2. mamma

    Hahaha, sökte din blogg via mobiltelefonen (den nya fantastiska) och skrev in caddams betr på Google. Fick upp ‘menar du Saddams båt?’

Kommentera

