Mjärp. MJÄRP!

Har hittat en tillställning som jag verkligen vill till, nu när jag har saknat historisk dans en längre tid. Det kommer kanske inte att funka i år, men det verkar ju onekligen som de ska göra en tradition av det hela… Vilket jag verkligen hoppas på, nu när det inte blir nån medeltidsvecka för min del i år!

Och de kommer att köra del danser som jag inte kan också! Nya danser! Mjärp!

Varför är det så lätt att hitta saker som är roliga och intressanta och peppande när man inte egentligen har tid eller råd med dem??

1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Mjärp. MJÄRP!

  1. Jag tror att det är som när man ska på stan och har något särskilt i åtanke att köpa… Då hittar man inte ett endaste dugg. Men, när man minst anar det eller inte har råd… då hittar man allt det som man vill. Typ som att alltid tappa mackan på golvet med smörsidan neråt. Eller att det blir så otroligt roligt att städa när man har en tenta och måste sitta med en rapport. Eller att det helst regnar när man inte har paraply… Det ska bara vara så. *rycker på axlarna*

Kommentera

