Färgkopior kostar mer…

Har nu skrivit klart uppgiften som ska vara inlämnad imorgon. Har spenderat hela dagen med att studera, dels på muséet för vårt special topic, vilket var väldigt intressant och kul, faktiskt, och dels i datasalar skrivandes på vår IT-uppgift. Med alla fina kartor jag har gjort lyxar jag till mig och skriver ut i färg, trots att det är fyrdubbelt så dyrt. Datasalen jag befinner mig i nu, till skillnad från datasalen jag skrev klart det mesta i, är full av mina klasskompisar jobbandes med IT-uppgiften. Det luktar datahack/LAN här. Ordentligt. Ska gå hem och sova rätt snart. Jag blir stressad av att vänta på utskrifterna – jag har inget intresse av att läsa igenom vad jag har gjort. Så snart jag bestämt mig för att jag är färdig lämnar jag det. Kan ha hur många småfel som helst i min argumentation, men just nu fetglömmer jag det. Rätt skönt. Och med en liten ändring angående vad vi behöver göra inför fältskoleförberedelserna imorgon (gjord av mig på eget initiativ, men ändå…) så har jag egentligen kryssat av min lista för veckan. Imorgon – Star Wars-maraton! 😀

1 kommentar

Filed under Annan skola

One response to “Färgkopior kostar mer…

  1. Margareta/mamma

    Klar en tidig torsdagmorgon med hela veckans lista – bra jobbat! Sov, pilla navel och unna dig en god middag- cause you’re worth it! Puss!

Kommentera

