Datahelvete på olika hittepå-språk

Programbaserat:

Frengelska:

Computain

Spengelska:

Computa

Dansk-ish:

Comførhelvedeman

Polsk-ish:

Kurwapparata

Finsk-ish:

Perkäälesatanidaata

Ja. Jag tror att min mening kommer fram. Men å andra sidan ser resultaten jag kommer fram till ganska proffsiga ut.

Det enda som saknas nu är att skriva ihop en tolkning av alla mina c:a 1000 bilder som liknar dem härovanför. Samt att skriva ihop vad vi kunnat hitta på våra andra uppgifter tills imorgon och på torsdag. Happy happy joy joy indeed.

Seriöst. Om jag nånsin hamnar i ett jobb där jag bara gör dataarbete hela dagarna – kom och kidnappa mig. Jag kommer att bli lyckligare då. Jag lovar.

Lämna en kommentar

Filed under Annan skola

Kommentera

