Lista på saker att göra innan jag fyller 30

  • Ta dykarcert – check!
  • Köpa hus

Jag tror att det är jag som hoppar från piren, eftersom Edgar sa att han lyckats få ett kort på mig när jag hoppade…

Jag representeras av ankan på den här bilden…

Lite epik för massorna måste ju ändå finnas med på bild…

 

Ville egentligen visa en bild från när vi hade dyket i hamnen, då det faktiskt snöade och blåste också, men av någon outgrundlig anledning vill de inte finnas på våran gemensamma hårddisk… Så istället visar jag er hur det såg ut i Bramming när vi kom dit. Det ger en liten känsla för vad vi har gjort, även om detta var en väldigt fin dag, egentligen…

Lämna en kommentar

Filed under Annan skola

Kommentera

