Huvudvärk…

… MEN:

  • Teoriprovet – CHECK!
  • Praktikprovet – CHECK!

Är på god väg att klara delmoment 1 av vad jag vill göra med mitt liv innan jag fyller 30. Delmoment 2 kan ta lite längre tid, tur att jag har några år kvar…

Och för er som inte är införstådda med min lista på vad jag vill göra innan jag fyller 30, här kommer den. Oroa er inte, den är ganska kort och koncis.

  1. Ta dykarcert
  2. Köpa hus
  3. Inse att punkt 1. är mycket troligare att jag genomför än punkt 2….

Sådär. Nu tänkte jag sova.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

