Dagens lista

  • Simma 1 km (à la svensk inte-drunkna-bröstsim) på 27 minuter (d.v.s. under 30 minuter) – check!
  • Hålla andan under vattnet en minut på c:a 2 m djup – check!
  • Simma 25 m under vattnet på ett andetag – check!

Ovanstående punkter klarades (mirakulöst nog) på första försöket. Har nog enbart envisheten att tacka för det. Samt i undervattensfallen även min lånade halfmask, som gjorde att jag kunde se nåt under vattnet också.

Annars har vi lite smått börjat dyka också. Tyvärr har jag fortfarande block i bihålorna sen död-och-pina-förkylningen sista veckan i Umeå, så jag hade problem med equalizer. Men det kanske går bättre och bättre dag för dag, hoppas jag!

2 kommentarer

Filed under Annan skola

2 responses to “Dagens lista

  1. Jag är enormt imponerad!

  2. Margareta/mamma

    Yippee – jag visste att du skulle klara det!

Kommentera

