FRIIII!!!!

Om man inte hade haft sista-minuten-panik så skulle det inte kännas så underbart när man väl är klar. Blev klar med uppgiften kl 11.40. Hela 20 minuter till godo. Läste inte igenom den innan jag skickade in den. Vill aldrig se uppgiften igen. Och om det går käpprätt åt helvete så kan jag ju alltid göra om den. Annars så är det en pass eller fail-uppgift, så betyg skiter jag fullkomligen i. Det är rätt befriande det med.

Men i självutvecklingens ädla namn borde jag skaffa mig ett sätt att drabbas av sista-minuten-panik-strukturering-av-tillvaron-och-arbetsmoral utan att det är riktigt i absolut sista minuten. För arbetsmoralen är det inget fel på. Har nog aldrig varit sen med en deadline.

Fast nu är det dags att njuta. I frihetens namn. Tills nästa gång.

Lämna en kommentar

Filed under Annan skola, Livets skola

Kommentera

