Seriöst…

Hade inte jag en plan för idag? Den planen var inte att sitta på internet och fastna i folks diskussioner om politik, och dessutom glömma bort att äta. Den planen var inte heller att lägga nästan en timme på att inse, och bevisa för mig själv, med en forskares hängivelse, att vår nya uppgift innehåller fler än det via mail redan tillrättade copy-paste-felet. Synd bara att det nyss upphittade copy-paste-felet inte alls är särskilt relevant för genomförandet av denna inlämningsuppgift, och att hängivelsen till uppgiften i sig gick i stå efter denna bevissökning. Planen bestod istället av att jag skulle ha börjat skriva på denna uppgift. Samt att jag skulle boka tågbiljett mot Köpenhamn. I den utopiska planen skulle jag även ha skrivit klart uppgiften vid den här tiden, så jag skulle slippa ha en massa skolarbete hängande över mig när jag väl kommer hem.

Sammanfattningsvis har dagen egentligen varit ett enda stort Epic Fail.

1 kommentar

Filed under Annan skola

One response to “Seriöst…

  1. Jag känner tyvärr många sådana epic fail. Suck. Känner med dig!

Kommentera

