Orsa, Umeå, Visby, Danmark….

Ungefär så ser alltså mina sommarplaner ut.

Om någon råkat missa detta (och inte fått det mass-sms jag skickade ut, förlåt om jag glömt er!) så har jag alltså kommit in i Danmark nu. Börjar den 1a september. Bör vara där senast 30e aug, i och med att de har information för internationella studenter då. De har boendegaranti. Jag kommer att bo i studentkorridor och leta annat boende på plats. Så skönt att det bara löser sig. Och det bästa är att jag nu har en anledning till detta sommarlov!

Idag regnar det. Igår regnade det också. Sommarlov indeed.

Har dock spunnit några härvor 2-trådigt garn och sett på film igår, och ikväll blir det mini-släktmiddag med far, bror, farbror och ingift faster. Kanske någon kusin också. Kanske det blir något nycirkusande av också, när vädret bestämmer sig för att vara på bättre humör.

2 kommentarer

Filed under Livets skola

2 responses to “Orsa, Umeå, Visby, Danmark….

  1. Vad skönt att allt verkar ordna sig. Menat att vara månne? Längtar mycket efter dig! Stor kramen!

  2. Graaattis! Ses på gotland!

Kommentera

