Denna dag:

Det är bara två dagar kvar tills jag åker till Orsa. TVÅ (2) DAGAR. Idag har vi städat ur garveriet. Jag har nästan kommit igång (läs: börjat) med packningen. Jag är inte alls klar med allt jag tänkt göra/påbörjat/fått inspiration till, men det hade jag kanske inte räknat med heller.

På lördag ska jag till Leksand på medeltidsmarknad, sådär lite hipp som happandes. Jag ska få låna kläder, då mina egna ligger uppe i Umeå någonstans.

Nu har jag egentligen inte alls tid att skriva längre. Ett kort livstecken från mig till cyberspace.

Lämna en kommentar

Filed under Annan skola

Kommentera

