Mönsterkonstruktionsguden

Igår var en sån där trevlig dag. Först var vi med familjen-som-är-i-Umeå (dvs jag och mina föräldrar) på släktkalas, med större delen av kusiner, mostrar, morbröder, kusinbarn osv på mammas sida. Mycket mat och mycket trevligt! Sen släpptes jag av på junta på Ålidhem, där jag och Ewelina tillslut konstruerade ett 1800-talslivstycke till henne från grunden.

Och det gick BÄST OCH MÄSTERLIGT!

Jag är lite chockad själv. Och lite stolt samtidigt. Principskisser here I come! Helt plötsligt känns så mycket betydligt enklare inom sömnad. Tack Susanne!

Nu har även min kamera och jag nått ett dödläge i förhandlingarna, men jag har ändå lyckats få över lite bilder till datorn, så här kommer ett något försenat påskkort från Bäckedal.

Från Bäckedal mot BlåkullaFrån Bäckedal till Blåkulla – allihop på en liten sop…

1 kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

One response to “Mönsterkonstruktionsguden

  1. biffcake

    vilket fint påskkort!!! 😀

Kommentera

