Hmm…

Helt plötsligt känns det inte helt självklart att planera längre. Min fina plan jag hade innan jag for hit är lite i bakhuvudet nu. Jag vet inte riktigt vad som orsakar detta. Är det kanske bara att jag kommit in i lunken och typ förträngt att det finns en verklighet utanför det här också? Jag vet inte.

Men planen på Hantverksbussen finns ju också. Det brukar ju lösa sig till det bästa. Och om det är fel plan kommer världen att sätta käppar i hjulet genom att visa att det finns något annat. Något bättre. Och eftersom jag är skrämmande bra på att övertala mig själv att göra sånt som jag tycker verkar roligt och givande kanske jag inte behöver bekymra mig överhuvudtaget.

Kanske är det bara en sån där dag idag? Eller kanske är det Februari som är på ingång?

Ikväll ska vi hursomhelst baka scones. Bra grejer.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänna betraktelser

Kommentera

